Latvijas pasta banka

Karjera

Latvijas pasta banka ir strauji augoša banka. Mūsu uzdevums - nodrošināt savus klientus un partnerus ar uzticamiem, kvalitatīviem un ātriem pakalpojumiem. Katrs Bankas darbinieks strādā, lai sasniegtu šo mērķi - mēs novērtējam profesionalitāti un augstu atbildības sajūtu.

Kā jebkura strauji augoša organizācija, mēs vēlamies piesaistīt jaunus un spējīgus darbiniekus.

Mēs piedāvājam interesantu un atbildīgu darbu profesionālā kolēģu komandā, konkurētspējīgu atalgojumu, kā arī iespējas profesionālai izaugsmei.

Pieteikties vakancei var nospiežot pogu “Pieteikties” zem amata apraksta, vai sūtot savu CV un pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu, uz e-pastu crefbanyf@yco.yi vai Personāla vadības departamentam, Brīvības ielā 54, Rīgā, LV-1011.

Par rezultātiem informēsim tikai tos kandidātus, kuri tiks aicināti uz intervijām.

Aktuālās vakances

Bankas attālināto informāciju sistēmu programmētājs/-a

Prasības pretendentiem:

  • Zināšanas un programēšanas pieredze JavaScript (Node JS), Linux (pamatzināšanas), GIT, SQL (Mariadb/MySQL)
  • Gatavība ilgtermiņā strādāt pie esošo IS attīstības (new features) un atbalsta (bug fix);
  • Web aplikāciju izstrādes un uzturēšanas pieredze tiek uzskatīta par priekšrocību;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Spēja noteikt prioritātes;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Pamatzināšanas WEB dizainā;
  • Pamatzināšanas par REST arhitektūru.

Pienākumi:

  • Esošo Bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu / aplikāciju jauna funkcionalitātes izstrāde, kļūdu labošana un darbības optimizācija, iespējams, citu programmētāju koda pārbaude;
  • Sadarbība ar Bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu administratoriem IS darbības uzlabošanai;
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar Bankas Informācijas sistēmu saistītos jautājumos;
  • Piedālīties citu bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu / aplikāciju izstrādē, atbilstoši kompetencei.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Darbu komandā, dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
Bankas Informāciju sistēmu administrators/-e

Prasības pretendentiem:

  • Administrēšanas pieredze vismaz viens gads:
  • informācijas sistēmas / aplikāciju serveri
  • Linux (vēlams RedHat saime)
  • SQL datubāžu administrēšana
  • SWIFT administrēšanas pieredze tiek uzskatīta par priekšrocību;
  • Spēja analizēt problēmas un rast tām risinājumus;
  • Prasme risināt nestandarta situācijas;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Spēja noteikt prioritātes un ātri reaģēt uz dažādām situācijām;
  • Labas komunikācijas spējas (ar sistēmu lietotājiem – bankas darbiniekiem);
  • Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
  • Pamatzināšanas WEB tehnoloģijās un programmēšanā

Pienākumi:

  • Vairāku Bankas informācijas sistēmu uzturēšana un darbības uzraudzība;
  • Identificēt un novērst kļūmes IS darbībā;
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar Bankas Informācijas sistēmu saistītos jautājumos.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darbu jaunā kolektīvā ar atsaucīgiem kolēģiem;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
E-komercijas klientu vadītājs

Prasības pretendentiem:

  • E-komercijas tiesiskā regulējuma pārzināšana.
  • Pieredze darbā ar maksājumu sistēmām.
  • Teicamas komunikācijas prasmes un orientācija uz rezultātu.
  • Pieredze aktīvajā pārdošanā.
  • Prasme formulēt viedokli, pārliecināt un analizēt informāciju.
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.
  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas un iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Potenciālo klientu apzināšana un piedāvājumu izstrāde.
  • Lietišķu darījumu attiecību veidošana.
  • Tirgus izpēte un analīze.
  • Esošo klientu attīstības nodrošināšana.
  • Klientu piesaiste.
  • Veikt potenciālo klientu pārbaudi un analīzi.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā.
  • Darbu Rīgas centrā.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
Pieteikties
ZVANU CENTRA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā;
  • Uz klientu orientēta personība;
  • Orientētība uz rezultātu;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Klientu apkalpošana pa tālruni;
  • Darbs ar datu bāzēm;
  • Izejošo zvanu veikšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Slīdošu darba grafiku;
  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU VADĪTĀJU ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Ja Jūs nevarat atrast piemērotu vakanci, Jūs varat aizpildīt anketu, norādot vēlamo amatu. Mēs ar Jums sazināsimies tiklīdz būs pieejama kāda no vakancēm.

Aizpildīt anketu

jaunumi