Latvijas pasta banka

Karjera

Latvijas pasta banka ir strauji augoša banka. Mūsu uzdevums - nodrošināt savus klientus un partnerus ar uzticamiem, kvalitatīviem un ātriem pakalpojumiem. Katrs Bankas darbinieks strādā, lai sasniegtu šo mērķi - mēs novērtējam profesionalitāti un augstu atbildības sajūtu.

Kā jebkura strauji augoša organizācija, mēs vēlamies piesaistīt jaunus un spējīgus darbiniekus.

Mēs piedāvājam interesantu un atbildīgu darbu profesionālā kolēģu komandā, konkurētspējīgu atalgojumu, kā arī iespējas profesionālai izaugsmei.

Pieteikties vakancei var nospiežot pogu “Pieteikties” zem amata apraksta, vai sūtot savu CV un pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu, uz e-pastu crefbanyf@yco.yi vai Personāla vadības departamentam, Brīvības ielā 54, Rīgā, LV-1011.

Par rezultātiem informēsim tikai tos kandidātus, kuri tiks aicināti uz intervijām.

Aktuālās vakances

Maksājumu karšu platformas CardSuite administrators

Prasības pretendentiem:

  • Pieredze Card Suite sistēmas (CMS, RTPS, MPCS) administrēšanā.
  • Vēlama pieredze Linux un/vai ORACLE datubāzes administrēšanā.
  • Spēja analizēt problēmas un rast tām risinājumus.
  • Prasme risināt nestandarta situācijas.
  • Uz risinājumu orientēta domāšana.
  • Spēja noteikt prioritātes.
  • Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Pamatzināšanas SQL, UNIX, WEB tehnoloģijās un programmēšanā.

Pienākumi:

  • Maksājumu karšu sistēmas uzturēšana un darbības uzraudzība.
  • Identificēt un novērst kļūmes IS darbībā.
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar maksājumu karšu sistēmu saistītos jautājumos, t.sk. integrācija ar e-komercijas platformu.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām.
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā.
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība vadības zinībās, jurisprudencē vai personālvadībā.
  • Pieredze personālvadībā vismaz 2 gadi.
  • Normatīvo aktu, kas regulē personālvadības darbu, pārzināšana.
  • Pieredze darbā ar personāla vadības sistēmu Horizon (tiks uzskatīta par priekšrocību).
  • Labas plānošanas un organizēšanas prasmes.
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, prasme strādāt komandā.
  • Teicamas komunikācijas prasmes.
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Personāla lietvedības nodrošināšanu un uzskaiti.
  • Piedalīties darbinieku atlases procesā.
  • Piedalīties darbinieku pieņemšanas un atlaišanas procesos.
  • Organizēt personāla kvalifikācijas paaugstināšanu.
  • Novērtēt darbinieku vajadzības un vēlmes.
  • Izstrādāt amata aprakstus un instrukcijas.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Dinamisku darba vidi augošā uzņēmumā
  • Darbu Rīgas centrā.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
Pieteikties
Maksājumu karšu krāpniecisko operāciju novēršanas departamenta speciālists/-e

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība (ekonomikā, finansēs vai tieslietās);
  • Pieredze maksājumu karšu nozarē;
  • Prasme strādāt ar datoru (MS Excel, Word);
  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
  • Spēja pieņemt patstāvīgus lēmumus;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta un teicamas komunikācijas prasmes.

Pienākumi:

  • E – tirgotāju saimnieciskās darbības izpētes veikšana (analīze) un atbilstības noteikšana VISA, MasterCard prasībām;
  • Chargeback/Fraud gadījumu apstrāde, analīze un kontrole;
  • Tirgotāju darījumu kontrolēšana pirms, pēc un operācijas veikšanas laikā;
  • Neparastu un aizdomīgu darījumu konstatēšana, veicot tirgotāju operāciju monitoringu (fraud monitoring);
  • Sadarbības ar Visa un Mastercard uzturēšana un attīstīšana, starptautisko maksājumu karšu organizāciju pieprasījumu apstrāde un analīze;
  • Struktūrvienību paziņojumu analizēšana un lēmumu pieņemšana;
  • Dažādu analītiska rakstura dokumentu un atskaišu sagatavošana;
  • Sadarbība ar citām bankas struktūrvienībām.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
  • CV un pieteikuma vēstuli sūtiet uz personals@lpb.lv ar norādi "MKKOND speciālists/-e" vai Personāla vadības departamentam, Brīvības ielā 54, Rīgā, LV-1011.
  • Par konkursa rezultātiem informējam tikai uz darba interviju uzaicinātos kandidātus.
Pieteikties
E-komercijas klientu vadītājs

Prasības pretendentiem:

  • E-komercijas tiesiskā regulējuma pārzināšana.
  • Pieredze darbā ar maksājumu sistēmām.
  • Teicamas komunikācijas prasmes un orientācija uz rezultātu.
  • Pieredze aktīvajā pārdošanā.
  • Prasme formulēt viedokli, pārliecināt un analizēt informāciju.
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.
  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas un iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Potenciālo klientu apzināšana un piedāvājumu izstrāde.
  • Lietišķu darījumu attiecību veidošana.
  • Tirgus izpēte un analīze.
  • Esošo klientu attīstības nodrošināšana.
  • Klientu piesaiste.
  • Veikt potenciālo klientu pārbaudi un analīzi.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā.
  • Darbu Rīgas centrā.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
Pieteikties
ZVANU CENTRA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā;
  • Uz klientu orientēta personība;
  • Orientētība uz rezultātu;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Klientu apkalpošana pa tālruni;
  • Darbs ar datu bāzēm;
  • Izejošo zvanu veikšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Slīdošu darba grafiku;
  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KREDĪTU DEPARTAMENTA PROJEKTU VADĪTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā ekonomiskā vai finanšu izglītība;
  • Pieredze klientu piesaistē vismaz 1 gads;
  • Bankas pieredze juridisko personu kredītu apkalpošanā vismaz 1 gads;
  • Pieredze darbā ar dokumentārajām operācijām (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • Zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzē;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Stresa noturība, precizitāte un atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Juridisko personu piesaiste un konsultēšana par kredītiem un dokumentu sagatavošana;
  • Iespējamo risku novērtēšanu un piemērotākās kreditēšanas shēmas izstrādi;
  • Kreditēšanas projektu vadīšanu;
  • Kredītu izsniegšanu un saistību izpildes kontroli.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
KLIENTU VADĪTĀJU ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Ja Jūs nevarat atrast piemērotu vakanci, Jūs varat aizpildīt anketu, norādot vēlamo amatu. Mēs ar Jums sazināsimies tiklīdz būs pieejama kāda no vakancēm.

Aizpildīt anketu

jaunumi