Latvijas pasta banka

Karjera

Latvijas pasta banka ir strauji augoša banka. Mūsu uzdevums - nodrošināt savus klientus un partnerus ar uzticamiem, kvalitatīviem un ātriem pakalpojumiem. Katrs Bankas darbinieks strādā, lai sasniegtu šo mērķi - mēs novērtējam profesionalitāti un augstu atbildības sajūtu.

Kā jebkura strauji augoša organizācija, mēs vēlamies piesaistīt jaunus un spējīgus darbiniekus.

Mēs piedāvājam interesantu un atbildīgu darbu profesionālā kolēģu komandā, konkurētspējīgu atalgojumu, kā arī iespējas profesionālai izaugsmei.

Pieteikties vakancei var nospiežot pogu “Pieteikties” zem amata apraksta, vai sūtot savu CV un pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu, uz e-pastu crefbanyf@yco.yi vai Personāla vadības departamentam, Brīvības ielā 54, Rīgā, LV-1011.

Par rezultātiem informēsim tikai tos kandidātus, kuri tiks aicināti uz intervijām.

Aktuālās vakances

KREDĪTU DEPARTAMENTA VADĪTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai uzņēmējdarbības vadības jomā.
  • Darba pieredze vadošā amatā klientu kreditēšanas jomā vismaz 5 (pieci) gadi.
  • Izpratne par finanšu un biznesa riskiem.
  • Proaktivitāte, mērķtiecīgums un orientācija uz rezultātu.
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, pārliecināt un argumentēt.
  • Zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzē.
  • Normatīvo aktu, kas regulē kredītiestāžu darbību, pārzināšana.
  • Prasme argumentēt viedokli un analizēt informāciju.
  • Labas prezentācijas prasmes.
  • Stresa noturība, precizitāte un atbildības sajūta.
  • Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Nodrošināt un kontrolēt Departamenta darbību.
  • Izstrādāt atbildībā esošos bankas iekšējos normatīvos dokumentus.
  • Juridisko un fizisko personu konsultēšanu par kredītiem un dokumentu sagatavošanu.
  • Iespējamo risku novērtēšanu un piemērotākās kreditēšanas shēmas izstrādi.
  • Kreditēšanas projektu vadīšanu.
  • Kredītu izsniegšanu un saistību izpildes kontroli.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS/-E RĪGĀ (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, stresa noturība;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Vēlme pilnveidot savas zināšanas un prasmes;
  • Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pienākumi:

  • Bankas klientu fizisko un juridisko personu apkalpošanu;
  • Klientu konsultēšanu par Bankas pakalpojumiem;
  • Bankas pakalpojumu pārdošanu;
  • Klientu dokumentu noformēšanu un datu ievadīšanu Bankas programmā.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS/E Norēķinu grupā „Katlakalna”

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, stresa noturība;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Vēlme pilnveidot savas zināšanas un prasmes;
  • Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pienākumi:

  • Bankas klientu fizisko un juridisko personu apkalpošanu;
  • Klientu konsultēšanu par Bankas pakalpojumiem;
  • Bankas pakalpojumu pārdošanu;
  • Klientu dokumentu noformēšanu un datu ievadīšanu Bankas programmā

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
ZVANU CENTRA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā;
  • Uz klientu orientēta personība;
  • Orientētība uz rezultātu;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Klientu apkalpošana pa tālruni;
  • Darbs ar datu bāzēm;
  • Izejošo zvanu veikšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Slīdošu darba grafiku;
  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KREDĪTU DEPARTAMENTA PROJEKTU VADĪTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā ekonomiskā vai finanšu izglītība;
  • Pieredze klientu piesaistē vismaz 1 gads;
  • Bankas pieredze juridisko personu kredītu apkalpošanā vismaz 1 gads;
  • Pieredze darbā ar dokumentārajām operācijām (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • Zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzē;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Stresa noturība, precizitāte un atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Juridisko personu konsultēšanu par kredītiem un dokumentu sagatavošanu;
  • Iespējamo risku novērtēšanu un piemērotākās kreditēšanas shēmas izstrādi;
  • Kreditēšanas projektu vadīšanu;
  • Kredītu izsniegšanu un saistību izpildes kontroli.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
FRONT-END IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Ne mazāk kā 1 (viena) gada pieredze darbā ar Node JS platformu;
  • Padziļinātas zināšanas JavaScript, MySQL, HTML, CSS;
  • Pieredze darbā ar kādu no JS freimworkiem: Express, Angular JS, Sails JS u.c.;
  • Iemaņas darbā ar REST API;
  • Pieredze darbā ar versiju kontroles sistēmu GIT;
  • Zināšanas par deployment un automatizācijas labajām praksēm;
  • Zināšanas SPA tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • Spēja plānot paredzamo darbu apjomu;
  • Spēja strādāt komandā.

Pienākumi:

  • Web maksājumu aplikācijas izstrāde;
  • Web aplikācijas attīstīšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU VADĪTĀJU ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Ja Jūs nevarat atrast piemērotu vakanci, Jūs varat aizpildīt anketu, norādot vēlamo amatu. Mēs ar Jums sazināsimies tiklīdz būs pieejama kāda no vakancēm.

Aizpildīt anketu

jaunumi