AS LPB Bank

Karjera

LPB Bank ir strauji augoša banka. Mūsu uzdevums - nodrošināt savus klientus un partnerus ar uzticamiem, kvalitatīviem un ātriem pakalpojumiem. Katrs Bankas darbinieks strādā, lai sasniegtu šo mērķi - mēs novērtējam profesionalitāti un augstu atbildības sajūtu.

Kā jebkura strauji augoša organizācija, mēs vēlamies piesaistīt jaunus un spējīgus darbiniekus.

Mēs piedāvājam interesantu un atbildīgu darbu profesionālā kolēģu komandā, konkurētspējīgu atalgojumu, kā arī iespējas profesionālai izaugsmei.

Pieteikties vakancei var nospiežot pogu “Pieteikties” zem amata apraksta, vai sūtot savu CV un pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu, uz e-pastu crefbanyf@yco.yi vai Personāla vadības departamentam, Brīvības ielā 54, Rīgā, LV-1011.

Par rezultātiem informēsim tikai tos kandidātus, kuri tiks aicināti uz intervijām.

Aktuālās vakances

KLIENTU VADĪTĀJS/-A ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām jaunā un dinamiskā kolektīvā;
  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Veselības apdrošināšanu.
Pieteikties
KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTA KLIENTU ATBALSTA SPECIĀLISTS/E

Prasības pretendentiem:

  • Vidējā vai nepabeigta augstākā izglītība.
  • Vēlama darba pieredze bankā līdzīgā amatā.
  • Augsta atbildības sajūta.
  • Labas organizatoriskās spējas.
  • Teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes.
  • Vēlme pilnveidot savas zināšanas un prasmes.
  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.

Pienākumi:

  • Klientu konsultēšana par Bankas pakalpojumiem klātienē un pa tālruni.
  • Ienākošo telefona zvanu koordinēšana.
  • Klientu un viesu uzņemšana Bankā.
  • Dokumentu aprites nepārtraukta nodrošināšana.
  • Dokumentu noformēšana nosūtīšanai pa pastu (kurjerpastu).
  • Dokumentu kārtošana un nodošana arhīvā.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām.
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU IZPĒTES NODAĻAS VADĪTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Pilnveidot un attīstīt CDD (Customer Due Dilligence) procesus;
  • Organizēt un kontrolēt CDD procesu izpildi;
  • Identificēt neparastus un aizdomīgus darījumus;
  • Organizēt sadarbību ar ārējām kontrolējošajām iestādēm;
  • Uzturēt un attīstīt sadarbību ar korespondentbankām AML/CFT (Anti-Money Laundering and Combating the Financing of Terrorism) jomā;
  • Organizēt Bankas sadarbības partneru DD (Due Dilligence) procesus;
  • Organizēt Nodaļas darba procesu un vadīt pakļautībā esošos darbiniekus;
  • Organizēt Bankas darbinieku apmācības AML/CFT jomā.

Pienākumi:

  • Augstākā izglītība ekonomikas, jurisprudences, finanšu vai banku jomā;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas;
  • Vēlama pieredze vadošā amatā līdzīgā darbā;
  • Vēlams starptautiski atzīts sertifikāts AML/CFT jomā;
  • AML/CFTun CDD principu un prasību pārzināšana;
  • Latvijas un starptautisko normatīvo aktu prasību AML/CFT jomā pārzināšana;
  • Darba pieredze klientu izpētē, teicamas analītiskās un argumentācijas spējas;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta un prasme strādāt komandā;
  • Teicamas komunikācijas prasmes;
  • Prasmes darbā ar datoru.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām jaunā un dinamiskā kolektīvā;
  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Veselības apdrošināšanu.
Pieteikties
NOZIEDZĪGI IEGŪTU LĪDZEKĻU LEGALIZĀCIJAS UN TERORISMA FINANSĒŠANAS NOVĒRŠANAS DEPARTAMENTA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība jurisprudencē, banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Vēlama darba pieredze līdzīgā amatā;
  • Vēlams CAMS sertifikāts;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • AML (Anti-money laundering)/CTF (Combating terrorism financing), KYC prasību pārzināšana;
  • Pieredze analītiskā darbā, kas saistīta ar informācijas novērtēšanu un apstrādi;
  • Normatīvo aktu, kas regulē kredītiestāžu darbu, pārzināšana;
  • Nodokļu sistēmas pārzināšana;
  • Darba pieredze klientu izpētē, spēja argumentēt savu viedokli un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, prasme strādāt komandā;
  • Teicamas komunikācijas prasmes;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Pārzināt AML (Anti-money laundering)/CTF (Combating terrorism financing) un Banku darbību regulējošās normatīvo aktu prasības;
  • Konstatēt un apstrādāt neparastus un aizdomīgus darījumus;
  • Veikt potenciālo un esošo Bankas klientu izpēti, tai skaitā padziļināto izpēti, Latvijas normatīvajos aktos paredzētājos gadījumos;
  • Kontrolēt Bankas klientu darījumus un pārvedumus pirms, pēc un operācijas veikšanas laikā;
  • Uzturēt un attīstīt sadarbību ar korespondentbankām (AML/CTF un KYC jomā);
  • Darbinieku konsultēšana AML/CTF un KYC jomā.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas atbilstoši Jūsu sniegumam un iniciatīvai;
  • Interesantu un atbildīgu darbu strauji augošā komercbankā;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Sadarbību ar profesionāliem un draudzīgiem kolēģiem.
Pieteikties
Bankas Informāciju sistēmu administrators/-e

Prasības pretendentiem:

  • Nepieciešamās prasības pretendentiem:
  • Administrēšanas pieredze vismaz viens gads:
  • informācijas sistēmas / aplikāciju serveri
  • Linux (vēlams RedHat saime)
  • SQL datubāžu administrēšana (MySQL)
  • SQL pieprasījumu veidošanas prasmes
  • Bash skriptu veidošana un lasīšana
  • Spēja analizēt problēmas un rast tām risinājumus;
  • Vēlama pieredze 2 vai 3 līmeņa atbalstā klientiem
  • Prasme risināt nestandarta situācijas;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Spēja noteikt prioritātes un ātri reaģēt uz dažādām situācijām;
  • Labas komunikācijas spējas (ar sistēmu lietotājiem – bankas darbiniekiem);
  • Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Pamatzināšanas WEB tehnoloģijās un programmēšanā.

Pienākumi:

  • Vairāku Bankas informācijas sistēmu uzturēšana un darbības uzraudzība;
  • Identificēt un novērst kļūmes IS darbībā;
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar Bankas Informācijas sistēmu saistītos jautājumos.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darbu jaunā kolektīvā ar atsaucīgiem kolēģiem;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Ja Jūs nevarat atrast piemērotu vakanci, Jūs varat aizpildīt anketu, norādot vēlamo amatu. Mēs ar Jums sazināsimies tiklīdz būs pieejama kāda no vakancēm.

Aizpildīt anketu

jaunumi