Latvijas pasta banka

Карьера

Latvijas pasta banka - быстро развивающийся банк. 

Наша задача - предоставить своим клиентам и партнерам максимально надежное, качественное и быстрое обслуживание. Каждый работник банка работает над достижением этой цели – мы ценим профессионализм и высокую степень ответственности.

Как динамично растущая организация, мы заинтересованы в привлечении новых способных сотрудников.

Мы предлагаем интересную и ответственную работу в профессиональной команде, конкурентоспособную зарплату, а также возможности для профессионального роста.

Чтобы присоединиться к нашей команде, заполните заявку на сайте или пришлите мотивационное письмо и СV в Департамент Управления персоналом по адресу ул. Бривибас 54, Рига, LV-1011, или на э-почту: crefbanyf@yco.yi

О результатах проинформируем кандидатов, приглашенных на интервью.


Актуальные вакансии

Bankas Informācijas tehnoloģiju administrators

Prasības pretendentiem:

  • Administrēšanas pieredze vismaz 2-3 gadi :
  • Linux padziļinātās zināšanas (vēlams RedHat saime)
  • VMWare cluster infrastructure administration
  • Virtualization/Hardware backup
  • Network L3/L4 administration
  • FireWall maintenance (vpn, ipsec, rules management)
  • Lotus mail server maitenance
  • DNS/DHCP maintenance
  • Spēja analizēt problēmas un rast tām risinājumus;
  • Prasme risināt nestandarta situācijas;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Spēja noteikt prioritātes un ātri reaģēt uz dažādām situācijām;
  • Labas komunikācijas spējas (ar sistēmu lietotājiem – bankas darbiniekiem);
  • Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas.

Pienākumi:

  • Bankas infrastruktūras uzturēšana;
  • Identificēt un novērst kļūmes IS darbībā;
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar Bankas Informācijas tehnoloģiju saistītos jautājumos.
  • Sniegt atbalstu bankas projektu risinājumu izveidē

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darbu jaunā kolektīvā ar atsaucīgiem kolēģiem;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
Kredītu departamenta projektu vadītājs

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā ekonomiskā vai finanšu izglītība;
  • Pieredze klientu piesaistē vismaz 1 gads;
  • Bankas pieredze juridisko personu kredītu apkalpošanā vismaz 1 gads;
  • Pieredze darbā ar dokumentārajām operācijām (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • Zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzē;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Stresa noturība, precizitāte un atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Juridisko personu konsultēšanu par kredītiem un dokumentu sagatavošanu;
  • Iespējamo risku novērtēšanu un piemērotākās kreditēšanas shēmas izstrādi;
  • Kreditēšanas projektu vadīšanu;
  • Kredītu izsniegšanu un saistību izpildes kontroli.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
PRIVĀTBAŅĶIERA ASISTENTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība finanšu , ekonomikas vai uzņēmējdarbības vadības jomā vai tiesību zinātnēs.
  • Zināšanas finansēs un kredītiestāžu darbībā.
  • Teicamas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes.
  • Spēja patstāvīgi organizēt savu darbu.
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta un prasme strādāt komandā.
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Sniegt atbalstu privātbaņķieriem lietišķu darījumu attiecību veidošanā un biroja darbā.
  • Klientu lietu noformēšana.
  • Sniegt kvalitatīvu informāciju par Bankas pakalpojumiem.
  • Tirgus situācijas izpēte un iespējamo izmaiņu novērtēšana.
  • Potenciālo klientu apzināšana, esošo klientu datu bāzes veidošana.
  • Aktīva individuālā darbība klientu piesaistīšanas jomā un bankas produktu pārdošanā.
  • Piedalīties attīstības un jaunu klientu piesaistīšanas plānu izstrādē.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām jaunā un dinamiskā kolektīvā.
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
IT DOKUMENTĀCIJAS PĀRVALDĪBAS SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Precizitāte un atbildības sajūta;
  • Ļoti labas latviešu valodas zināšanas;
  • Spēja patstāvīgi izstrādāt dokumentus;
  • Dokumentu izstrādes un pārvaldības pieredze finanšu nozarē vai/un bankas iekšējo darbības procesu pārzinšāna;
  • Labas komunikācijas spējas;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Zināšanas par IT tehnoloģijām tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pienākumi:

  • Bankas iekšējo normatīvo dokumentu izstrāde IT jomā;
  • Sniegt atbalstu Departamenta darbiniekiem dokumentācijas sagatavošanā atbilstoši Bankā noteiktajiem standartiem;
  • Ienākošo un izejošo dokumentu apstrāde;
  • Nodrošināt atbalstu iekšēja un/vai ārēja audita gaitā.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Pilnas slodzes darbu;
  • Darbu jaunā kolektīvā ar atsaucīgiem kolēģiem;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, stresa noturība;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Vēlme pilnveidot savas zināšanas un prasmes;
  • Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pienākumi:

  • Bankas klientu fizisko un juridisko personu apkalpošanu;
  • Klientu konsultēšanu par Bankas pakalpojumiem;
  • Bankas pakalpojumu pārdošanu;
  • Klientu dokumentu noformēšanu un datu ievadīšanu Bankas programmā.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
ZVANU CENTRA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā;
  • Uz klientu orientēta personība;
  • Orientētība uz rezultātu;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Klientu apkalpošana pa tālruni;
  • Darbs ar datu bāzēm;
  • Izejošo zvanu veikšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Slīdošu darba grafiku;
  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
Bankas attālināto informāciju sistēmu programmētājs/-a

Prasības pretendentiem:

  • Zināšanas un programēšanas pieredze JavaScript (Node JS), Linux (pamatzināšanas), GIT, SQL (Mariadb/MySQL)
  • Gatavība ilgtermiņā strādāt pie esošo IS attīstības (new features) un atbalsta (bug fix);
  • Web aplikāciju izstrādes un uzturēšanas pieredze tiek uzskatīta par priekšrocību;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Spēja noteikt prioritātes;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Pamatzināšanas WEB dizainā;
  • Pamatzināšanas par REST arhitektūru.

Pienākumi:

  • Esošo Bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu / aplikāciju jauna funkcionalitātes izstrāde, kļūdu labošana un darbības optimizācija, iespējams, citu programmētāju koda pārbaude;
  • Sadarbība ar Bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu administratoriem IS darbības uzlabošanai;
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar Bankas Informācijas sistēmu saistītos jautājumos;
  • Piedālīties citu bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu / aplikāciju izstrādē, atbilstoši kompetencei.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Darbu komandā, dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU VADĪTĀJU ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Если Вы не можете найти подходящую вакансию, заполните анкету, указав нужную позицию. Мы свяжемся с Вами, как только будет открыта желаемая вакансия.

Заполнить анкету

Новости