Latvijas pasta banka

Карьера

Latvijas pasta banka - быстро развивающийся банк. 

Наша задача - предоставить своим клиентам и партнерам максимально надежное, качественное и быстрое обслуживание. Каждый работник банка работает над достижением этой цели – мы ценим профессионализм и высокую степень ответственности.

Как динамично растущая организация, мы заинтересованы в привлечении новых способных сотрудников.

Мы предлагаем интересную и ответственную работу в профессиональной команде, конкурентоспособную зарплату, а также возможности для профессионального роста.

Чтобы присоединиться к нашей команде, заполните заявку на сайте или пришлите мотивационное письмо и СV в Департамент Управления персоналом по адресу ул. Бривибас 54, Рига, LV-1011, или на э-почту: crefbanyf@yco.yi

О результатах проинформируем кандидатов, приглашенных на интервью.


Актуальные вакансии

Bankas attālināto informāciju sistēmu programmētājs/-a

Prasības pretendentiem:

  • Zināšanas un programēšanas pieredze JavaScript (Node JS), Linux (pamatzināšanas), GIT, SQL (Mariadb/MySQL)
  • Gatavība ilgtermiņā strādāt pie esošo IS attīstības (new features) un atbalsta (bug fix);
  • Web aplikāciju izstrādes un uzturēšanas pieredze tiek uzskatīta par priekšrocību;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Spēja noteikt prioritātes;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Pamatzināšanas WEB dizainā;
  • Pamatzināšanas par REST arhitektūru.

Pienākumi:

  • Esošo Bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu / aplikāciju jauna funkcionalitātes izstrāde, kļūdu labošana un darbības optimizācija, iespējams, citu programmētāju koda pārbaude;
  • Sadarbība ar Bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu administratoriem IS darbības uzlabošanai;
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar Bankas Informācijas sistēmu saistītos jautājumos;
  • Piedālīties citu bankas attālināto (WEB) informācijas sistēmu / aplikāciju izstrādē, atbilstoši kompetencei.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Darbu komandā, dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
Bankas Informāciju sistēmu administrators/-e

Prasības pretendentiem:

  • Administrēšanas pieredze vismaz viens gads:
  • informācijas sistēmas / aplikāciju serveri
  • Linux (vēlams RedHat saime)
  • SQL datubāžu administrēšana
  • SWIFT administrēšanas pieredze tiek uzskatīta par priekšrocību;
  • Spēja analizēt problēmas un rast tām risinājumus;
  • Prasme risināt nestandarta situācijas;
  • Uz risinājumu orientēta domāšana;
  • Spēja noteikt prioritātes un ātri reaģēt uz dažādām situācijām;
  • Labas komunikācijas spējas (ar sistēmu lietotājiem – bankas darbiniekiem);
  • Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
  • Pamatzināšanas WEB tehnoloģijās un programmēšanā

Pienākumi:

  • Vairāku Bankas informācijas sistēmu uzturēšana un darbības uzraudzība;
  • Identificēt un novērst kļūmes IS darbībā;
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar Bankas Informācijas sistēmu saistītos jautājumos.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darbu jaunā kolektīvā ar atsaucīgiem kolēģiem;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
E-komercijas klientu vadītājs

Prasības pretendentiem:

  • E-komercijas tiesiskā regulējuma pārzināšana.
  • Pieredze darbā ar maksājumu sistēmām.
  • Teicamas komunikācijas prasmes un orientācija uz rezultātu.
  • Pieredze aktīvajā pārdošanā.
  • Prasme formulēt viedokli, pārliecināt un analizēt informāciju.
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.
  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas un iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Potenciālo klientu apzināšana un piedāvājumu izstrāde.
  • Lietišķu darījumu attiecību veidošana.
  • Tirgus izpēte un analīze.
  • Esošo klientu attīstības nodrošināšana.
  • Klientu piesaiste.
  • Veikt potenciālo klientu pārbaudi un analīzi.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā.
  • Darbu Rīgas centrā.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
Pieteikties
ZVANU CENTRA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā;
  • Uz klientu orientēta personība;
  • Orientētība uz rezultātu;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Klientu apkalpošana pa tālruni;
  • Darbs ar datu bāzēm;
  • Izejošo zvanu veikšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Slīdošu darba grafiku;
  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU VADĪTĀJU ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Если Вы не можете найти подходящую вакансию, заполните анкету, указав нужную позицию. Мы свяжемся с Вами, как только будет открыта желаемая вакансия.

Заполнить анкету

Новости