Latvijas pasta banka

Карьера

Latvijas pasta banka - быстро развивающийся банк. 

Наша задача - предоставить своим клиентам и партнерам максимально надежное, качественное и быстрое обслуживание. Каждый работник банка работает над достижением этой цели – мы ценим профессионализм и высокую степень ответственности.

Как динамично растущая организация, мы заинтересованы в привлечении новых способных сотрудников.

Мы предлагаем интересную и ответственную работу в профессиональной команде, конкурентоспособную зарплату, а также возможности для профессионального роста.

Чтобы присоединиться к нашей команде, заполните заявку на сайте или пришлите мотивационное письмо и СV в Департамент Управления персоналом по адресу ул. Бривибас 54, Рига, LV-1011, или на э-почту: crefbanyf@yco.yi

О результатах проинформируем кандидатов, приглашенных на интервью.


Актуальные вакансии

KREDĪTU DEPARTAMENTA VADĪTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai uzņēmējdarbības vadības jomā.
  • Darba pieredze vadošā amatā klientu kreditēšanas jomā vismaz 5 (pieci) gadi.
  • Izpratne par finanšu un biznesa riskiem.
  • Proaktivitāte, mērķtiecīgums un orientācija uz rezultātu.
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, pārliecināt un argumentēt.
  • Zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzē.
  • Normatīvo aktu, kas regulē kredītiestāžu darbību, pārzināšana.
  • Prasme argumentēt viedokli un analizēt informāciju.
  • Labas prezentācijas prasmes.
  • Stresa noturība, precizitāte un atbildības sajūta.
  • Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Nodrošināt un kontrolēt Departamenta darbību.
  • Izstrādāt atbildībā esošos bankas iekšējos normatīvos dokumentus.
  • Juridisko un fizisko personu konsultēšanu par kredītiem un dokumentu sagatavošanu.
  • Iespējamo risku novērtēšanu un piemērotākās kreditēšanas shēmas izstrādi.
  • Kreditēšanas projektu vadīšanu.
  • Kredītu izsniegšanu un saistību izpildes kontroli.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS/-E RĪGĀ (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, stresa noturība;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Vēlme pilnveidot savas zināšanas un prasmes;
  • Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pienākumi:

  • Bankas klientu fizisko un juridisko personu apkalpošanu;
  • Klientu konsultēšanu par Bankas pakalpojumiem;
  • Bankas pakalpojumu pārdošanu;
  • Klientu dokumentu noformēšanu un datu ievadīšanu Bankas programmā.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS/E Norēķinu grupā „Katlakalna”

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, stresa noturība;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Vēlme pilnveidot savas zināšanas un prasmes;
  • Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pienākumi:

  • Bankas klientu fizisko un juridisko personu apkalpošanu;
  • Klientu konsultēšanu par Bankas pakalpojumiem;
  • Bankas pakalpojumu pārdošanu;
  • Klientu dokumentu noformēšanu un datu ievadīšanu Bankas programmā

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
ZVANU CENTRA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā;
  • Uz klientu orientēta personība;
  • Orientētība uz rezultātu;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Klientu apkalpošana pa tālruni;
  • Darbs ar datu bāzēm;
  • Izejošo zvanu veikšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Slīdošu darba grafiku;
  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KREDĪTU DEPARTAMENTA PROJEKTU VADĪTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā ekonomiskā vai finanšu izglītība;
  • Pieredze klientu piesaistē vismaz 1 gads;
  • Bankas pieredze juridisko personu kredītu apkalpošanā vismaz 1 gads;
  • Pieredze darbā ar dokumentārajām operācijām (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • Zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzē;
  • Prasme formulēt viedokli un analizēt informāciju;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru;
  • Stresa noturība, precizitāte un atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Juridisko personu konsultēšanu par kredītiem un dokumentu sagatavošanu;
  • Iespējamo risku novērtēšanu un piemērotākās kreditēšanas shēmas izstrādi;
  • Kreditēšanas projektu vadīšanu;
  • Kredītu izsniegšanu un saistību izpildes kontroli.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas;
  • Interesantu un atbildīgu darbu;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
Pieteikties
FRONT-END IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības pretendentiem:

  • Ne mazāk kā 1 (viena) gada pieredze darbā ar Node JS platformu;
  • Padziļinātas zināšanas JavaScript, MySQL, HTML, CSS;
  • Pieredze darbā ar kādu no JS freimworkiem: Express, Angular JS, Sails JS u.c.;
  • Iemaņas darbā ar REST API;
  • Pieredze darbā ar versiju kontroles sistēmu GIT;
  • Zināšanas par deployment un automatizācijas labajām praksēm;
  • Zināšanas SPA tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • Spēja plānot paredzamo darbu apjomu;
  • Spēja strādāt komandā.

Pienākumi:

  • Web maksājumu aplikācijas izstrāde;
  • Web aplikācijas attīstīšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU VADĪTĀJU ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Если Вы не можете найти подходящую вакансию, заполните анкету, указав нужную позицию. Мы свяжемся с Вами, как только будет открыта желаемая вакансия.

Заполнить анкету

Новости