Latvijas pasta banka

Карьера

Latvijas pasta banka - быстро развивающийся банк. 

Наша задача - предоставить своим клиентам и партнерам максимально надежное, качественное и быстрое обслуживание. Каждый работник банка работает над достижением этой цели – мы ценим профессионализм и высокую степень ответственности.

Как динамично растущая организация, мы заинтересованы в привлечении новых способных сотрудников.

Мы предлагаем интересную и ответственную работу в профессиональной команде, конкурентоспособную зарплату, а также возможности для профессионального роста.

Чтобы присоединиться к нашей команде, заполните заявку на сайте или пришлите мотивационное письмо и СV в Департамент Управления персоналом по адресу ул. Бривибас 54, Рига, LV-1011, или на э-почту: crefbanyf@yco.yi

О результатах проинформируем кандидатов, приглашенных на интервью.


Актуальные вакансии

KREDĪTU PROJEKTU VADĪTĀJA ASISTENTS

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai banku zinībās;
  • Iepriekšēja darba pieredze fizisko vai juridisko personu kreditēšanā;
  • Pieredze darbā ar dokumentārajām operācijām (tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • Zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzē;
  • Spēja noteikt prioritātes un organizēt savu darba laiku;
  • Prasme formulēt viedokli, analizēt komplicētu informāciju un rast risinājumu nestandarta situācijās;
  • Teicamas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Palīdzēt projektu vadītājiem sagatavot kredīta projektus un citus dokumentus;
  • Veikt kreditēšanas darījuma sākotnējo analīzi, risku novērtēšanu un sagatavošanu izskatīšanai lēmējinstitūcijā;
  • Organizēt un piedalīties kredīta darījuma dokumentu noformēšanā;
  • Piedalīties kredītu administrēšanas un uzraudzības procesā.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Darbu Rīgas centrā;
  • Profesionālās izaugsmes iespējas atbilstoši Jūsu sniegumam un iniciatīvai
  • Pieredzei un ieguldījumam atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
  • Interesantu un atbildīgu darbu strauji augošā komercbankā
  • Sadarbību ar profesionāliem un draudzīgiem kolēģiem
Pieteikties
Maksājumu karšu platformas CardSuite administrators

Prasības pretendentiem:

  • Pieredze Card Suite sistēmas (CMS, RTPS, MPCS) administrēšanā.
  • Vēlama pieredze Linux un/vai ORACLE datubāzes administrēšanā.
  • Spēja analizēt problēmas un rast tām risinājumus.
  • Prasme risināt nestandarta situācijas.
  • Uz risinājumu orientēta domāšana.
  • Spēja noteikt prioritātes.
  • Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Pamatzināšanas SQL, UNIX, WEB tehnoloģijās un programmēšanā.

Pienākumi:

  • Maksājumu karšu sistēmas uzturēšana un darbības uzraudzība.
  • Identificēt un novērst kļūmes IS darbībā.
  • Atbalstīt un konsultēt bankas darbiniekus ar maksājumu karšu sistēmu saistītos jautājumos, t.sk. integrācija ar e-komercijas platformu.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām.
  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā.
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā izglītība vadības zinībās, jurisprudencē vai personālvadībā.
  • Pieredze personālvadībā vismaz 2 gadi.
  • Normatīvo aktu, kas regulē personālvadības darbu, pārzināšana.
  • Pieredze darbā ar personāla vadības sistēmu Horizon (tiks uzskatīta par priekšrocību).
  • Labas plānošanas un organizēšanas prasmes.
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta, prasme strādāt komandā.
  • Teicamas komunikācijas prasmes.
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Personāla lietvedības nodrošināšanu un uzskaiti.
  • Piedalīties darbinieku atlases procesā.
  • Piedalīties darbinieku pieņemšanas un atlaišanas procesos.
  • Organizēt personāla kvalifikācijas paaugstināšanu.
  • Novērtēt darbinieku vajadzības un vēlmes.
  • Izstrādāt amata aprakstus un instrukcijas.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Dinamisku darba vidi augošā uzņēmumā
  • Darbu Rīgas centrā.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
Pieteikties
E-komercijas klientu vadītājs

Prasības pretendentiem:

  • E-komercijas tiesiskā regulējuma pārzināšana.
  • Pieredze darbā ar maksājumu sistēmām.
  • Teicamas komunikācijas prasmes un orientācija uz rezultātu.
  • Pieredze aktīvajā pārdošanā.
  • Prasme formulēt viedokli, pārliecināt un analizēt informāciju.
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.
  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas un iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Potenciālo klientu apzināšana un piedāvājumu izstrāde.
  • Lietišķu darījumu attiecību veidošana.
  • Tirgus izpēte un analīze.
  • Esošo klientu attīstības nodrošināšana.
  • Klientu piesaiste.
  • Veikt potenciālo klientu pārbaudi un analīzi.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Dinamisku darba vidi strauji augošā uzņēmumā.
  • Darbu Rīgas centrā.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Interesantu un atbildīgu darbu.
Pieteikties
ZVANU CENTRA SPECIĀLISTS/-E

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā;
  • Uz klientu orientēta personība;
  • Orientētība uz rezultātu;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
  • Stresa noturība, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Pienākumi:

  • Klientu apkalpošana pa tālruni;
  • Darbs ar datu bāzēm;
  • Izejošo zvanu veikšana.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Slīdošu darba grafiku;
  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties
KLIENTU VADĪTĀJU ATTĀLINĀTO KLIENTU APKALPOŠANAS DEPARTAMENTĀ

Prasības pretendentiem:

  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība banku, ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Bankas pieredze klientu apkalpošanā vismaz 2 gadi;
  • Izpratne par bankas darbības procesiem;
  • Teicamas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Spēja izzināt klientus, vadīt sarunas, argumentēt un atrast atbilstošu risinājumu;
  • Precizitāte, augsta atbildības sajūta;
  • Teicamas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru.

Pienākumi:

  • Attālināto klientu apkalpošana;
  • Klientu konsultēšana un bankas pakalpojumu pārdošana;
  • Klientu maksājumu, iesniegumu un līgumu noformēšana un apstrāde.

Mēs piedāvāsim Jums:

  • Interesantu un atbildīgu darbu ar profesionālās izaugsmes iespējām;
  • Garantētu konkurētspējīgu atalgojumu;
  • Darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikties

Если Вы не можете найти подходящую вакансию, заполните анкету, указав нужную позицию. Мы свяжемся с Вами, как только будет открыта желаемая вакансия.

Заполнить анкету

Новости