AS LPB Bank

Ieklausoties klientu vajadzībās, LPB Bank internetbanka tiek pastāvīgi uzlabota

13.01.2021

Izmaiņas vienreizēja drošības koda atspoguļojumā.

Sākot ar š.g. 13. janvāri, mainās vienreizēja drošības koda atspoguļojums gan internetbankā, gan īsziņā, kas tiek nosūtīta uz klienta mobilo tālruni (ar iOS v12 un jaunāko versiju).

Turpmāk ar sava mobilā tālruņa palīdzību klientiem būs ērti un viegli autentificēties internetbankā, kā arī parakstīt dokumentus, nokopējot un ievadot saņemto kodu tālrunī dažu sekunžu laikā.

Stāsta Jurijs Svirčenkovs, par IT atbildīgais LPB Bank Valdes loceklis:Bankas speciālisti ik dienu saņem klientu viedokļus par internetbankas darbību un funkcionalitāti, un ieklausās saņemtajā informācijā, analizē klientu vajadzību drīzas implementācijas iespējas internetbankā. Internetbankas attīstībai LPB Bank kā tehnoloģiskā banka piešķir kritiski svarīgu nozīmīgumu.” 

Jūsu LPB Bank

Atpakaļ

jaunumi