AS LPB Bank

Atsauksmes, ieteikumi un sūdzības

LPB Bank mērķis ir pastāvīga finanšu pakalpojumu uzlabošana. Ja Jums ir ieteikumi, jautājumi, radušās neskaidrības apkalpošanas procesā vai ir sūdzības, mēs būsim pateicīgi, ja Jūs izteiktu savu viedokli. Balstoties uz Jūsu ieteikumiem, mēs uzlabosim klientu apkalpošanas kvalitāti.

Atsauksmes, ieteikumus un jautājumus var sūtīt:

  • pa pastu: LPB Bank, Brīvības iela 54, Rīga, LV-1011
  • pa e-pastu: info@lpb.lv
  • zvanot: (+371) 6 777 2 999

Sūdzības var iesniegt tikai rakstiskā formā:

  • personīgi ierodoties LPB Bank un iesniedzot sūdzību;
  • nosūtot pa pastu: LPB Bank, Brīvības iela 54, Rīga, LV-1011 (sūdzībai jāsatur notariāli apliecināts sūdzības iesniedzēja paraksts, ja sūdzībā tiek pieprasīts izpaust klienta noslēpumu saturošu informāciju);
  • nosūtot  pa e-pastu: vasb@yco.yi (sūdzībai jābūt elektroniski parakstītai un nosūtītai no LPB Bank sistēmā norādītās Klienta e- pasta adreses);
  • izmantojot saraksti LPB Bank Internetbankā.

Sūdzību var iesniegt latviešu, krievu vai angļu valodā. LPB Bank izskata sūdzības saskaņā ar LPB Bank Vispārējo darījumu noteikumu 9. sadaļu, ievērojot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktās prasības. Pirms sūdzības iesniegšanas lūdzam rūpīgi iepazīties ar visiem LPB Bank Vispārējo darījumu noteikumu (turpmāk - VDN) 9.sadaļas noteikumiem, kas nosaka prasības sūdzības iesniegšanai, atsaukšanai un izskatīšanai.

Īpaši vēršam uzmanību uz:

  • sūdzībā norādāmo informāciju – VDN 9.9. punkts;
  • sūdzības atsaukšanas kārtību – VDN 9.13. punkts;
  • sūdzību izskatīšanas termiņiem – VDN 9.17., 9.18. punkts;
  • atbildes saņemšanas veidu – VDN 9.19. punkts;
  • iestādes, kur var vērsties, ja LPB Bank sniegtā atbilde neapmierina, vai uzskatāma par nepamatotu vai netaisnīgu – VDN 9.20. punkts.

Papildus informāciju par sūdzību iesniegšanas kārtību var iegūt, zvanot uz LPB Bank tālruni (+371) 6 777 2  999 (darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00). 

jaunumi